Passa al contingut principal

Candidata: Maria Aran Herrera


Hola em dic Maria Aran Herrera, tinc 32 anys, sóc llicenciada en Sociologia i m’agradaria molt formar part d'aquest projecte, perquè ja fa temps que conec i m’interessa el món de la Resolució de Conflictes i de la mediació.

Actualment estic a l'atur, però fins ara he tingut l’oportunitat de treballar facilitant tallers sobre la Resolució de conflictes a instituts de Catalunya amb l’associació Grup de Recerca i Estudis dels Conflictes. Fruit d’aquest interès el 2011 vaig fer un petit curs d’Introducció a la Mediació amb el CEJFE (Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada).

Aquestes experiències només han fet que reafirmar i incrementar les ganes d’ampliar els meus coneixements en aquest àmbit. El fet de trobar-me en una situació econòmica delicada feia que no em pogués plantejar la idea de fer màsters o postgraus en la matèria, però l’existència del projecte ‘Teaming’ fa que m’ho torni a replantejar. A més, la possibilitat de continuar-me formant dins el món de la mediació pot facilitar l’accés posterior a aquest sector laboral que m’agrada i en el que em sento força còmoda.

La localització del Postgrau “Resolució de conflictes i mediació comunitària” a la Universitat de Girona i les pràctiques a l’àrea de Girona també ha estat una altra motivació, doncs fa cosa d’uns mesos que m’he traslladat a viure a Sant Ferriol, molt a prop de Besalú, a tant sols ¼ d’hora de Banyoles i a ½ h. de Girona, Figueres i Olot.

Per acabar, trobo que aquest projecte és molt interessant socialment, ja que al tractar-se de micro-donacions amb l’objectiu de facilitar a persones amb recursos insuficients l’accés a una formació, que després repercutirà també positivament en la seva societat, és doblement enriquidor. La idea de que les donacions no es retornin si el candidat/a no assoleix la quantitat per poder cursar el postgrau (o mòdul) i que aquestes quedin redirigides a un altre candidat/a que les pugui aprofitar també la trobo molt encertada.

Per tots aquests motius, junt amb la il·lusió que em fa, presento la meva candidatura per formar part del projecte Líders Mediadors i Mediadores per a rebre micro-donacions per poder fer el postgrau.

Maria.

Si vols fer una microdonació per la Maria, has d'esdevenir teamer i sumar-te al projecte de Teaming. Per fer-ho clicka a aquí

Comentaris

  1. Bon dia a tots i totes,

    Us escric perqué per problemes econòmics i personals he hagut de tornar a viure a Terrassa i ara per ara no veig viable tornar a viure per terres gironines.

    És per aquest motiu que crec que el millor és retirar la meva candidatura al projecte "Teaming - Líders mediadors i mediadores" engegat per la UdG.

    Des de l'inici aquest projecte, que facilita l'accés al postgrau a persones sense recursos, em sembla una molt bona idea, així que per la meva part mantindré la donació d'un euro mensual per donar-li suport i triar, finalment, el candidat o candidata beneficiat/da :)

    Agraeixo moltíssim el suport de totes les persones que heu confiat en mi i, encara que coneixeu la meva situació, us demano sincerament disculpes.

    No vull deixar el projecte sense dir-vos que em sap greu i que us desitjo que el Teaming - Líders mediadors i mediadores sigui tot un èxit!

    Salut!
    Maria.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Núria Perpinyà: Candidata de Ripoll a Líder Mediadora

El passat 14 de desembre es va presentar per part de l’ Ajuntament de Ripoll i pel postgrau de Resolució de Conflictes i Mediació Comunitària de la Universitat de Girona (Fundació UdG), la candidata, Núria Perpinyà, al projecte Líders Mediadors i Mediadores . Aquest projecte potencia la sel·lecció de persones que tenen moltes vegades, sense adonar-se'n, un rol mediador en les seves comunitats per tal que puguin accedir a la formació especialitzada del postgrau que els permeti millorar aquestes habilitats i noves estratègies per a desenvolupat la seva activitat i, fins i tot, obrir-se un nou camí professional en aquest àmbit que reverteixi , amb la seva feina, al municipi que els ha escollit. El finançament per cursar aquests estudis s’ha d’aconseguir a través del Teaming o sigui aportacions voluntàries d’un euro. Més informació a la notícia d'El 9 NouCAT

Projecte Líders Mediadors i Mediadores

Aquest és el blog per a la presentació dels candidats del projecte de Teaming: "Líders Mediadors i Mediadores"   "Líders mediadors i mediadores " és un projecte que té com a finalitat facilitar l'accés a la formació en Prevenció, Gestió i Resolució de Conflictes Públics i Comunitaris que ofereix la Universitat de Girona, a partir del programa de postgrau i cursos, a persones amb menys recursos i oportunitats, proactives socialment, amb actituds positives i dialogants per tal que desenvolupin l’activitat mediadora i pacificadora en les seves comunitats o en projectes socials amb èxit. L’accés a aquest formació es facilitat a través d’un programa de Teaming –microdonacions online- , a aquestes persones perquè apliquin els coneixements obtinguts i transformin les situacions de conflicte que viuen les seves comunitats en oportunitats pel canvi col·lectiu, de millora personal i d’integració i benestar social. Llegir més •

Elements clau per incrementar les donacions

Un estudi realitzat al Regne Unit analitza com són els donants de les entitats i quines són les seves principals motivacions. El sector no lucratiu britànic podria incrementar els ingressos via donacions en 665 milions de lliures.  Llegir més a: xarxanet.org